SIKÇA SORULAN SORULAR
1 - Nasıl üye olabilirim?
Sitemizin üst kısmında bulunan “Giriş Yap/Üye Ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitemize üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.
2 - Neden üye olmalıyım?
www.incitrend.com.tr üyeleri birçok avantajdan yararlanabilir:
- Ürünleri detaylıca inceleyebilir, stokları güncellenen ürünlerden haberdar olabilir, siparişlerinizin durumu hakkında kolayca bilgi sahibi olabilirsiniz.
- Yeniliklerden, fırsatlardan ve kampanyalardan öncelikli haberdar olursunuz.
- Size özel tanımlanmış indirimlerden yararlanabilirsiniz.
3 - Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?
Fırsatlardan ve size özel indirimlerden haberdar olmanız için üye olmanızı öneririz. Ancak üye olmadan da alışveriş yapmak isterseniz, ürün detay sayfasındaki Whatsapp Destek Hattı üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Seçtiğiniz ürünü, isim, soy isim, telefon ve adres bilgilerinizi ileterek sipariş oluşturabilirsiniz.
4 - Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuğunuzda, yeni bir şifre oluşturmak için üye girişi ekranında bulunan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayınız. E-mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifrenizi oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı e-mail adresinize gönderilecektir.
5 - Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi değiştirmek için, öncelikle e-mail adresiniz ve mevcut şifrenizle üye girişi yapınız. Daha sonra “Hesabım” bağlantısındaki “Profilim” sekmesinde “Şifre Değiştir” butonuna tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
6 - Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesine tıklayarak üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
7 - Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adreslerim” sekmesinden adres bilgilerinizi düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.
8 - E-bülten, duyuru ve SMS aboneliğini nasıl iptal edebilirim?
“Hesabım” bağlantısı altındaki “Üyeliklerim” sekmesinden “E-bültenleri ve SMS duyurularını almak istiyorum” kutucuğunun işaretini kaldırarak aboneliğinizi iptal edebilirsiniz.
9 - E-bülten, duyuru ve SMS’lerin gönderilmesini nasıl sağlayabilirim?
- E-mail yoluyla e-bülten almak için sitemizin alt kısmındaki E-Bülten bölümüne e-mail adresinizi yazabilirsiniz.
- Abone olmak için ayrıca üyelik formunda “E-bülten ve SMS almak istiyorum” seçeneğini işaretleyebilirsiniz.
10 - Site üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptali için 0532 550 0894 numaralı müşteri hizmetlerimizi hafta içi 09:00 - 17:30 saatleri arasında arayabilirsiniz.
12 - Ödeme yöntemleri nelerdir?
Siparişlerinizin ödemesini kredi kartı, banka kartı veya EFT/Havale yoluyla yapabilirsiniz.
13 - Kapıda ödeme var mı?
Hayır, şu anda kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
14 - Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Sipariş durumunuzu öğrenmek için üye girişi yaparak Hesabım > Siparişlerim bölümünü ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca, siparişiniz onaylandığında size bir bilgilendirme e-maili gönderilir.
15 - Siparişimi nasıl iade edebilirim?
Siparişinizin iadesi için:
- Üye girişi yaptıysanız “Siparişlerim” bölümünde iade talebi oluşturabilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz, fatura ile birlikte ürünü 30 gün içerisinde Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
İade adresimiz:
İNCİ TİCARET
Argıncık Mahallesi Kocasinan Bulvarı Doğanay Sitesi No:293/D
Kocasinan / KAYSERİ